Om Galleri Vibeke Dahl

Varmt velkommen til siden min.
Jeg heter Vibeke Dahl (f. 1972) og bor i Alversund utenfor Bergen.
Jeg har malt i noen Är, men tok hÞsten 2024 opp igjen malingen etter mange Ärs pause. Det har vÊrt noe av det lureste jeg har gjort, for det er virkelig hvile for hode Ä vÊre kreativ og kilde til Ä vÊre "her og nÄ".
Min kunstform er min egen autentiske stemme, men har en 1 Ärig utdannelse i bunn. Jeg har hatt 3 utstillinger; to separatutstillinger og en fellesutstilling. PÄ sistnevnte var jeg sÄ heldig Ä vinne «juryprisen» blant 46 verk den 25.10.25.
Jeg liker Ă„ uttrykke meg abstrakt, og gjerne med gode sterke farger!
I tillegg til Ä male pÄ lerreter, lager jeg bilder med akryl ink pÄ akvarell ark og ullpapp. Min uttrykksform er rustikk, og jeg elsker den utstrÄlingen og rÞffheten disse bildene fÄr.
Det beste for meg er nÄr jeg klarer Ä skape en stemning i bildet, uavhengig av motiv, da har jeg lykkes!
Takknemlig hver dag for Ä kunne drive pÄ med kunsten, og at sÄ mange Þnsker bildene mine i sitt hjem. Det betyr mest!
Jeg har mitt eget galleri i hagen, hvor jeg bĂ„de jobber og har utstillinger. Jeg har Ă„pent to dager i mnd, men Ăžnsker du Ă„ komme pĂ„ ett annet tidspunkt er det bare Ă„ sende meg en meldingđ§Ą
Jeg sender over hele Norge, og maleriene blir forsvarlig pakket.
Alle mine bilder er signert med bÄde tittel og signatur.
HÄper du finner noe kunst du liker hos Galleri Vibeke Dahl, og takk for besÞket!
MEDLEM I NORDHORDLAND KUNSTLAG

